Co vše obsahuje leasingová splátka?
Splátka obsahuje financování elektrokola, pojištění po celou dobu trvání nájemní smlouvy a Arval cyklo asistenci. V případě setů elektrokol je součástí splátky také financování stojanů na kola a nabíjecí stanice, jejich dodávky a montáž vám samozřejmě zajistíme také.
Je možné po skončení operativního leasingu kola odkoupit?
Ano, je to možné. Zaměstnanci si mohou tato elektrokola odkoupit za zajímavé ceny. V případě, že Vaši zaměstnanci nebudou mít o odkup zájem, kolo pouze dle smlouvy vrátíte bez jakýchkoliv sankcí.
Záruka je skutečně 24 měsíců?
Ano, na kola a případně i na stojany kol a dobíjecí stanice je ve spolupráci s našimi partnery poskytována pro podnikatele a právnické osoby nadstandardní záruka 24 měsíců.
Co se stane, pokud nebudou dodržovány pravidelné servisní intervaly? Má to vliv na záruku?
Na záruku toto nedodržování vliv nemá. Veškerý servis a spotřební materiál (jako např. řetěz či brzdové destičky) si hradí zákazník. Garanční prohlídka je naopak pro zachování záručních podmínek nezbytná a je třeba ji zajistit po ujetí max. 200 km od pořízení kola.
Jaké jsou podmínky při pojištění kola?
Pojištění je nedílnou součástí splátek operativního leasingu – stejně jako třeba u automobilu. Kolo je potřeba vždy zabezpečit také bezpečnostním zámkem. Základní informace o pojištění naleznete ZDE. Všechny pojistné události je třeba nahlásit na webových stránkách www.arval.cz v sekci Informace pro řidiče. V případě např. odcizení kola je třeba tuto událost ohlásit policii a sepsat protokol o krádeži. Rádi Vám v případě krádeže poradíme na telefonu, který je uveden na našem webu.
Jak funguje Arval cyklo asistence?
Arval cyklo asistence je asistenční služba k dispozici nonstop 24/7 na tel. +420 221 586 680 v rámci celé ČR + 30 km za hranicemi ČR. Služba je dostupná na komunikacích 1. - 3. třídy, mimo míst na která nelze dojet asistenčním vozem. Zahrnuje opravu jízdního kola na místě, jeho odvoz k vozidlu, do hotelu či do Arval Bike smluvního cykloservisu.